.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشف باند بزرگ سرقت خودرو با نام اداره دولتي در مازندران

فرمانده پليس مازندران گفت: طي چند روز گذشته يك باند سرقت خودرو در روستايي در شهرستان نكا دستگير شدند كه با نام انبار اداره دولتي اقدام به سرقت مي كردند.

 به گزارش شمال نیوز  ، مهدي توكلي امروز در جمع خبرنگاران افزود: از اين باند 35 دستگاه خودروي پژوه و سمند نو كشف و ضبط شد.
وي درباره چگونگي سرقت اين باند اظهار داشت: دو نفر از متهمان اصلي اين پرونده كه توسط نيروي انتظامي دستگيرشدند با شگرد هاي خاص ماشين هاي نو را سرقت و به انبار روستايي در شهرستان نكا انتقال مي دادند.
فرمانده انتظامي استان مازندران ضرورت هوشياري مردم را از كارهاي مشكوك برخي افراد خواستار شد و بيان كرد: اين سارقان به اهالي اين روستا گفته بودند كه انباري كه خودروهاي نو در آن نگهداري مي شود متعلق به يك سازمان دولتي است.
توكلي با اشاره به برگزاري مراسم اصيل و سنتي عزاداران حسيني در استان مازندران خاطر نشان كرد: امسال مازندران شاهد يكي از بهترين سال هاي انتظامي از نظر نظم در برگزاري مراسم عاشورا و تاسوعاي حسيني بوده است.
وي ضمن تشكر از مردم و هيئت هاي عزاداري گفت: تاكنون هيچ گزارشي مبني بر استفاده ابزاري از آلات غيرمجاز توسط هيئت ها دريافت نشده است.
فرمانده پليس مازندران به موضوع انتخابات اشاره كرد و افزود: از نظر نيروي انتظامي همه گرايش هاي سياسي شناسنامه دار مورد احترام هستند و رسانه ها نيز در ايام تبليغات فقط به معرفي توانمندي ها و برنامه هاي كانديداها توجه كنند.
توكلي تخريب كانديداها و پخش شبنامه و تراكت را كاري غير معقول و بداخلاقانه برشمرد و اظهار داشت: طرفداران كانديداهاي نيز بيش از ديگران مسائل انتخاباتي را رعايت كنند. وي در بخش ديگري از سخنانش از اجراي موفق جمع آوري قليان در مازندران خبر داد و گفت: پس از اجراي موفق اين طرح در مازندران اين طرح به يك طرح ملي انتظامي تبديل شده است.
توكلي ادامه داد: در مرحله اول اين طرح بيش از 16 هزار عدد قليان جمع آوري و 414 مركز عرضه و مصرف قليان نيز پلمپ شد.
وي با اشاره به ارزيابي معاونت عمليات ناجاي كشور درباره عملكرد انتظامي مازندران در امور ماموريتي افزود: استان مازندران در مجموع از نظرانجام مسئوليت هاي انتظامي جزو 5 استان برتر كشور در سال جاري نيز شناخته شد.
فرمانده پليس مازندران از رشد 45 درصدي كشف مواد مخدر در 10 ماه گذشته خبر داد و بيان كرد: در اين مدت 777 كيلو انواع مواد مخدر توسط ماموران انتظامي استان كشف و حدود 11 هزار نفر نيز از عوامل تهيه و توزيع دستگير شدند. وي درمان معتادان را مفيدتر از ديگر طرح هاي مقابله با شيوع مواد مخدر در كشور دانست و اضافه كرد: در نيمسال دوم امسال اجراي طرح نجات و هدايت به مراكز ترك اعتياد با همكاري بهداشت استان در دستور كار نيروي انتظامي قرار گرفته است.
توكلي همچنين از انهدام 78 باند تهيه و توزيع مواد مخدر در 10 ماهه امسال خبر داد و خاطر نشان كرد: اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 58 درصد رشد داشته است. وي با اشاره به كاهش حدود 10 درصدي انواع جرائم در مازندران گفت: در 10 ماهه امسال سرقت منزل 16 درصد، سرقت مغازه 33 درصد، سرقت اماكن عمومي 19 درصد و سرقت خودرو نيز 39 درصد با كاهش وقوع روبرو بوده ايم.
فرمانده پليس مازندران در پايان از كاهش 34 درصدي وقوع قتل در مازندران خبر داد و اظهار داشت: در سال گذشته 74 مورد قتل در مازندران رخ داد كه اين ميزان در سال جاري به 46 مورد قتل كاهش يافت و 38 نفر از قاتلان نيز تاكنون از اول سال دستگير شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.332 seconds.